0%
banner

شرایط و ضوابط گارانتی و خدمات پس از فروش

شرایط و ضوابط
1 – اگر در مدت زمان گارانتی، دستگاهی غیرقابل تعمیر تشخیص داده شود، دستگاه سالم دیگری مطابق مدل دستگاه معیوب و یا معادل آن برحسب موجودی کالا و شرایط به مشتری ارائه و در صورت اختلاف قیمت ماوتفاوت آن از مشتری دریافت می گردد.
2 – این شرکت هیچ تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه های ارسال شده به این شرکت ندارد.
3 – صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و گارانتی این شرکت شامل خسارات نرم افزاری نمی باشد.
4 – هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمال ارسال برعهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد.
5 – وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و ... تحت پوشش خدمات گارانتی نمی باشد.
6 – سپری شدن مدت زمان گارانتی موجب ابطال گارانتی می شود.
7 – مخدوش شدن یا حذف شدن شماره سریال از روی دستگاه موجب ابطلال گارانتی می شود.
8 – خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، استفادهاز ولتاژ و جریان نامناسب، وارد شدن مایعات به داخل دستگاه، آتش سوزی و حوادث طبیعی، شوک الکتریکی، کار در محیط آلوده به گردو غبار بسیار زیاد یا رطوبت، زنگ زدگی یا سولفاته شدن قطعات و المان های داخلی روی برد، اتصال پورت تلفن به دستگاه برق، مشمول خدمات و ضمانت نیست و موجب ابطال گارانتی میشود.
9 – بازکردن یا دستکاری سخت افزاری توسط اشخاص غیر مجاز و هرگونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه موجب ایطلال گارانتی خواهد گردید.
10 – هزینه ارسال و دریافت کالای معیوب به دفتر خدمات بر عهده مشتری است.
11 – دارنده رسید به عنوان صاحب کالا درنظر گرفته شده و تنها شرط دریافت کالا ارائه رسید است.
12 – مدت زمان اعتبار رسید 30 روز پس از صدور است و پس از این مدت مسئولیتی به عهده شرکت نیست.

 

درخواست خدمات پس از فروش

خواهشمند است در هنگام ارسال کالا جهت بهره مندی و دریافت خدمات پس از فروش ، فرم آن را نیز از لینک زیر دریافت
و پس از تکمیل به همراه کالای خود برای ما ارسال نمایید

دانلود